SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 18, 2011

AAMIR KHAN JARANG MANDI

KEDENGARAN agak pelik tetapi memang benar aktor terkenal Bollywood, Aamir Khan sebenarnya jarang mandi. Malah, itulah satu-satunya sikap Aamir yang tidak disukai oleh isterinya yang juga merupakan seorang pengarah dan penerbit filem Kiran Rao.

"Satu-satunya perkara yang saya tidak suka tentang Aamir adalah dia jarang mandi.

"Percayalah, dia tidak mandi dengan kerap," akui isterinya tentang habit suaminya itu.

Menyedari tabiat buruknya itu didedahkan, Aamir cuba berdalih dengan mengatakan: "Saya mandi setiap kali keluar rumah untuk bekerja.

"Saya cuma tidak mandi jika saya tidak keluar rumah atau dalam percutian."

Filem lakonan terbaru Aamir hasil arahan pertama isterinya yang berjudul Dhobi Ghat bakal ditayangkan di India bermula 21 Januari ini.

~ Aamir Khan wif wifeynya, Kiran Rao. So, kepada sesapa yang agak2 sedang dalam cobaan mengorat/berkira2 nak jadik isteri ke-2/3/4 Aamir Khan nih, silalah pertimbangkan sebanyak lapanplohratuskali... Kang tak pasal2 1 umah bau kambing! Ha3...

*Sumber: kosmo

Aku minat Shah Rukh Khan. Dia rajin mandi kot... Kan3..??? ;P


No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google