SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 11, 2011

GEDEBUSH2!!!

Ho yeah..! Tibalah mase yang dinanti2kan..! Tapi, sebelum tu dah siap2 'isi tangki' dolu sebab nanti takut cramp lak dalam air sebab kebuluran. He3... Even mase makan pun aku dah tak tertahan2 dah nak menerjunkan diri! Rase cam, 'Isk3... lambatnye nasik aku nak abis nih! Hadoiyaiii..!' Tapi kan, memang la lambat nasik tu abis sebab bile agak2 nak abis jer aku tambah... Bile aku tambah jer, nasik nak abis... Ha3...


~ Owh... memang heaven, bebeh! ;P


~ Berkubang2-an... bermandi-manda-an... Terbaik, wok..!


~ Kalau mak2 budak pun jadik hyper, bebudak memang over hyper la kan... Hiks...


~ Abang aku, Lip2 & Ziqah.


~ Abang aku pun dah tak sedarkan diri dah! Ha3...


~ Mak ngan Uda control cun di situ..! Ha3...


~ Candid! Kalau korang teror sangat & ada renungan makrifat, cer korang teka, yang mana satukah aku? Ngeh3...


~ Aku dengki! Makanye, aku mengenterframelah! Ho3!!!


~ Hape la yang mak ngan Uda kesahkan tuh?!


~ Pasangan giler glamer..! Muahaha... Larikksss...!!!


~ Kawasan jajahan kami..!


~ Aku plak kene take over jaga Cik Odah. Papa dia dah ilang. Ngelat la tuh! Cisss!!!


~ Kesian kat si Ziqah (baju belang + seluar pink). Sebab dia sangat2 kurus! Memang kalau ko tengok badan dia, semedang jer nampak tulang! So, berendam sekejap dah menggigil2! Non-stop lak tuh! Tapi, gigih nak mandi gak! Pak Uda panggil naik pun dia tak nak. Haish! Aku kene ajar Ziqah cara menternak lemak nih! ;P


~ Kak Aneem & Lip2... maintain ayu la konon..! ;P


~ Cik Odah memang over tau! Memula cam gediks2 takut..! Siap nangis2 takmo turun. Tapi, bile rendam pelan2 kaki dia dalam air, terus takmo naik dah! Walaupun dah menggigil2 jugak! Isk3...

Nantikan aksi2 super menarik lagik tak buleh blah selepas ini! Ecewah! ;P


*To be continued...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google