SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, January 14, 2011

JAM ITU SUDAH ROSAK

Jam kesayangan my 'sayang' sudah rosak. Memula, my 'sayang' ingat bateri yang kong. Jadik we ols pun pergilah ke kedai jam untuk repair bateri. Tapi, cam tak buleh sebab rupa2nya ada banyak yang kong! Bukan bateri sesado..! Ntahhapekejadahnye pun aku tak tau.


~ Lama wooo... my 'sayang' pakai jam tangan Casio ni..! Since kitorang belum bersuai kenal lagik! Tak sure plak umur jam ni dah berapa tahun?! Kesimpulannya, memang dah lama pakai la...


~ Sementara my 'sayang' gi betulkan jam, aku pun berposing2-an... ;P


~ Bajet cute sangat la tuh! Ahaks3... Mase ni, baru balik dari spital, ade appointment ngan doktor. Dah almost pukul 4 p.m time nih but, still belum lunch! Bukan diet tapi, kitorang TERbreakfast pukul 11 a.m. Nampak tak ade 'TER' kat situ? Bermakna, tak sengaja la... Aku amik coti. So, mentidolah! Heh3... Appointment pukul 2 p.m. So, bajet2 pas jumpe doktor baru nak jalan2 carik lunch kan... Tetiba lambat lak doktor datang petang tuh! Tu yang lunch pun terbabas tuh! Haish!


~ Tengah sibuk berposingan secara syiok sendirik kat dalam keta, tetiba nampak cam ade stage kat depan Menara Condong. Ade event hape la agaknya tuh? Idak le teman tau... ;P


~ Ini gambar selingan. Saje la nak show off kat korang, kat sini ada Kompleks Menara Condong (KMC). Dolu2, tapak KMC ni adalah pasar basah. Bila diorang nak develop Dataran Menara Condong & tambah2 plak Teluk Intan nak diupgrade jadik bandar, makanya pasar basah tu pun ditransferkan ke ujung ceruk sana. Digantikan dengan KMC nih! Macam2 kedai ado dalam tuh! Even aku pun penah keje kat 1 of kedai spec kat situ. Gaji aku mase tu 600 hengget jerk! Tapi, tu pun macam dah best giler! Ha3... Bila takde customer, mula la aku mengetest segala tok nek jenis spec yang ado! Macam kedai tu opah aku yang punye lak! Muahaha...

Eh! Spec yang aku pakai skang ni pun buat kat kedai tu tau! Harga sebenor RM 230. Tapi, aku dapat harga staf = RM 130. Murah kan? Murah kan? Heh3... Ko ado..??! ;P

2 comments:

wahida said...

hahaha...ayat baru saya dengar, mentido...lawak giler...boleh masuk kamus dewan bahasa ni..hehehe...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

wahida,
owh.. bkn calang2 punye perkataan tuh! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google