SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, January 12, 2011

STICKY MODE ENTRY: "GiveAway EdY : Awak Busuk!"...

*This is a sticky mode entry. Please scroll down for new updates. Thank you. ;)

Memandangkan salah 1 dari azam 2011 aku adalah untuk menjoin seberapa banyak contest/give away yang mungkin, makanye aku pun nak joinlah 1 give away nih. Giler simple jer! Means, tak perlulah ko nak bersusah-payah, perah otak bagai kan... Memang sonang! Pendek kata, secara sap2 soi aci pejam mata pun ko dah buleh menjoin dah! Ho yeahhh..!!! ;)


~ Banner yang cun lagik hebat daripada Encik danielzaidi. 'Awak busuk' katanye... Takpe2... Tak kesah pun! Yang penting Encik danielzaidi adalah ensem tahap gaban! (Puji ada makna nih! Ha3...) Plus, sebab aku busuk la aku nak join G.A nie kan... Heh3... (Sanggup tu, mengaku busuk! Haish!)

Actually, aku dapat tau pasal give away (G.A) nie pun dari blog kakak aku sebab dia pun dok gigih nak menjoin jugak. Atau lebih tepat lagik, dah join dah pun... Aku jer yang ketinggalan. Hu3...

Memula, aku terjah dolu blog Encik danielzaidi sebab beliau la yang menganjurkan G.A tersebut. Pastu, buat kajian sket la kan... Mane la tau kot2 syarat2 penyertaan adalah amat payah untuk dilaksanakan kan... Bila dah buat kajian, isk3... rase cam best lak G.A nih! Macam menjadik 1 kerugian besor lak if tak join kan... Hadiah yang ditawarkan pun cam best giler jer! 4 Original Perfume Miniature Untuk Dimenangi, hokay..! Sape tak nak, babe..?! ;D Hape2 pun, yang paling penting adalah due datenye. Owh... sempat lagik sebab G.A nie sampai 12 Januari 2011.

Eh! Kalau korang2 nak try join pun still sempat lagik tau! Kalau berminat, silalah click sini. Tak rugi mencuba... Untung2, buleh menang! Sape tau kan?! Pastu, buleh la jadik insan terwangi di abad ini! He3...

Bagi melangsaikan syarat terakhir, aku nak la mentag insan2 berikut untuk menyertai G.A nie:-

1) faizaharis2 (blogger pompuan)
2) sweetheart (blogger pompuan)
3) rozaneem (blogger lelaki)

Hokay, done! Wish me luck, you ols..! ;D

4 comments:

Unknown said...

Thanks sudi join giveaway ni..semoga ada tuah untuk menang miniature tu...good luck..:)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

E.d.Y,
owh.. u're so welcome! yupp! leez pun menunggu tuah jatuh b'golek nih! he3.. fuh3! tq2..

CWM Safari said...

gud luck yer. btw, napa N3 nie date dia 12 januari ex?

cepat satu hari yer.

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

CWM Safari,
ok. tq2.. ;)

sbb leez wat sticky mode sampai tarikh tuh (12 jan 2011).

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google