SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 18, 2011

ROTI BENGGALI


~ Ini adalah antara makanan fav my ‘sayang’. Roti benggali namanya. Kalau setakat beli 3 ketul camnie, memang untuk dia sorang jer la.

Inti dia either kaya sahaja/kaya + kelapa. Aku memang tak layan sangat. Kalau dah lapor tahap gaban baru aku makan. Tu pun sket jerk. Mende2 manis ni, aku memang kureng sket. Aku prefer yang pedas2, ado mayonis, sos ke… Perrgghhh..! Tetiba rasa cam nak makan burger! Ha3… Kepohchi pasal roti benggali tapi, ujung2 nak makan burger! Apa ada hal, ha ko nih?! ;P


2 comments:

azzey said...

Ni roti benggali yg kt kpg bahagia tu ek?

ArELeEz said...

azzey,
xlah. nie kat tmn ros punye.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google