SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, January 15, 2011

CIK ODAH BLUR!

Windulah kat anak2 sedara aku yang 3 orang tuh... A_bern, Lip2 & Odah. Kat anak sedara belah hubby si Faiz & Qistina pun windu jugak... Apa la agaknya yang diorang buat skang ni kan? Hmmm...

Anak sendirik takde lagik, windu kat anak2 sedara pun jadiklah kan... Hu3...

Malam tadi, aku bervideo call ngan A_bern. Gigih ko, we ols buat video call! Ha3... Tapi, line tak clear sangat. Kejap2 cam tak dengor suara... Kejap2 cam lost! Haish! Walau dah canggih-manggih segala teknologi skang tapi, still tak sama dengan yang 'ori' kan? Means, kalau setakat video call, just buleh tengok muka memasing & sembang alam maya. Tapi, if jumpa terus, kite buleh salam2, hug2, bertepuk-tampar... means, sentuhan/rasa tu lebih la... Isk3... macam pakar psycology la plak kan... Hiks...

Hokaylah! Disebabkan aku windu kat anak2 sedara aku tu, let's jom melayan gambar Cik Odah yang tengah blur2.


~ Baru bangun tido ni... Aku snap masa parti kejutan untuk nenek hari tu.


~ Melekat ngan Pak Su dia jer... Aloolooolooo...

Tengok keletah budak2 ni, buleh buat kite rasa macam2 kan? Kejap2 geram... kejap2 cam, 'Alaaa... tomeinya...' kejap2 rasa cam sweet jer... Betul tak?

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google