SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, January 16, 2011

HAPPY 2ND BESDAY QISTINA..!

Lepas bacaan doa selamat, besday bash Qistina pun bermula... Awa pun angkut la kek untuk Qistina potong2. Sungguh excited budak kecik tuh tau! He3...


~ Kek from Secret Recipe (SR) sponsored by Memem. Memem tak balik kampung, actually. So, dengan murah hatinya dia mensponsor kek tersebut... Aku, my 'sayang' & Udda jadik tukang beli & tukang rasa jer... Heh3...


~ Orang suh tengok kek, Qistina tengok kotak kek la plak! Haish!


~ Qistina buat muka geram! Tapi, tak tau geram kat sapa?! Ada la tu yang acah2 dia tuh! Kalau dengan Pak Ngah dia ( abang ke-2 my 'sayang') lagik la... memang tak buleh blah betul dia! Baru Pak Ngah dia nak datang kat dia, dia dah cakap, 'Ha! Angan acau!' Means, 'Ha! Jangan kacau!' Hiks... Tapi, bila Pak Ngah gi jalan2, pandai plak dia membodek kata, 'Angah... Angah...' sambil buat muka seposen, mintak simpati. Amboi3..! ;P


~ Muka geram lagik..! Bila nak senyumnya, Qistina oi!


~ See2! Montok2 + chubby2 kan? Hiks...


~ Kalau bab merasa makanan, kasik kat Qistina. Memang dia champion! He3...


~ Hokay! Time to distribute the cakelah!


~ Tengoklah 'peace' Qistina version tuh! Sejibik cam Odah's version! Ha3...


~ Kalau aku ada, Qistina musti nak melekat ngan aku. Duduk pun takmo dok kat bawah. Tapi, kat atas riba aku. Macam hari tu, Mak Tam dia (Udda) nak bukakkan baju yang dia pakai nih sebab dah comot. Terus dia tala badan kat aku sambil cakap secara bodek, 'Ajang... kak aju.' Means, 'Mak Anjang... bukakkan baju.' Manja, owh..!

Paling tak buleh blah bila Qistina nyanyi lagu Ibu... Ratu Hatiku... Giler lawak! Sebab siap ngan gaya2 tangan lagik, ko! Tapi, pitching memang outlah! Ha3...

Syioklah layan budak yang dah petah bercakap nih... Buleh jadik kawan sembang. Kan3??? ;D


*To be continued...

4 comments:

J@J@ / Bini The Rock said...

lagi satu..

hati klu tgh marah2 ni..klu tgk keletah anak/budak kecit..mmg terus ilang rasa marah tu!!

xD

ArELeEz said...

J@J@ / Bini The Rock,
aah kan? macam magic jer rase marah yg m'buak2 tu ilang! miracle betullah! ;)

azzey said...

Wow! Birthday Cake from SR. Tabik springlah....toing2! he3...

ArELeEz said...

azzey,
ade sponsor.. hape lagik..?! belasah jerlah! heh3..

toing3!! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google