SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, January 6, 2011

KAN DAH KENE MAKI!!!

Hari tu, aku ade la belikan my 'sayang' kemeja as anniversary gift. Bese la... aku kan sker buat2 surprise konon nih... Mase menyopping tu, takde la ajak my 'sayang'. Aku ajak Ros teman aku, shopping after balik keje. So, saiz kemeja tu memang main aci belasah jer la kan... Agak2 jer. Bile my 'sayang' fitting, nampak cam fit sket la... Cam pass2 jer! Especially tang perut dia tuh! Membulat cam bola keranjang terlebih angin jer. (Wah! Ko giler, noks nak kutuk2 shape laki sendirik! Ha3...) Makanye, we ols pun gi tukar ke saiz yang lebih besor...

Dengan muka suci lagik murni, aku mintak promoter tu amikkan baju yang same but saiz yang besor sket sebab kali nie nak suh my 'sayang' fitting betul2 la kan... Tapi, buleh plak amoi tu kata...

Amoi: You pakai nie la... Nie besar sket. Pattern lain tapi, saiz sama maaa...

Aku: Eh! Takmolah! I nak yang same pattern but, in differebt size sebab nak tengok betul2. Nanti takut balik umah, jadik lain plak sebab fitting pattern lain.

Amoi: Takde punye..! Same saje... Try, tengok.

Isk3... amoi nih! Over lak ko, ek? Kalau balik kang aku tak puas hati, camne?! Sape nak menjawab tuh? Walaupun hati aku meronta2 nak suh jugak amoi tu kasik pattern yang same tapi, aku paksa diri untuk bersabor. Relax2... Take a deep breath, bebeh! Fuh!


~ Plus, mak aku pun saborkan anak dia yang memang hot2 & spicy nih! Hu3...

Memang mase fitting, baju yang lain pattern tu nampak ok kat badan my 'sayang'. Hampir2 gak la we ols nak berpuas hati & mintak saiz tu kat that amoi. Tapi, tetibe my 'sayang' kata cam nak try dolulah. & that's it! Bile fitting, baju tu jadik besor gedabak! Bahu jatuh, sejibik cam kelambu berjalan! Walhal baju yang difitting sebelum tu (lain pattern) memang just nice jer. Means, saiz dia tak same la, dowh..! Nie yang buat ah kak semakin hot3 & spicy nih! Huh!!!


~ Nie la muka amoi yang cam kambing tuh! Amik ko! Kambing terus! Geram aku tau! Terus aku pot-pet, pot-pet kat dia secara marathon! Kalau dari tadi dia kasik baju yang same pattern kan ke dia tak payah susah2 nak carik baju yang kitorang nak lagik, mane nak dengor aku membebel2 lagik, kene lipat2 banyak2 baju lagik... Tu la! Dasar pemalas!

Aku dolu penah jugak la jadik sales asisstant kat supermarket. Ko tak payah la nak cong aku kata walaupun pattern lain tapi, saiz tetap sama... Sebab musti ade beza punye..! Tak banyak, sket musti ado tau! Kadang2 material kain tu yang buat saiz tu jadik slightly different. Kan dah kene maki! Haish!!!

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google