SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 25, 2011

GOMBAK, KAJANG & COTI..!

Petang kang, dalam pukul 6 p.m, bertolaklah aku, my 'sayang', mak & nenek ke Gombak. Ada appointment kat Syifa Al-Hidayah. Harap2, perjalanan lancarlah hendaknya... Amin...

Settle jer appointment kat Syifa Al-Hidayah, we ols terus 'check-in' kat Kajang. Alaaa... lodging kat umah kakak aku jer... Jimat! & lebih nilai untuk wang anda! Save2..! Plus, aku dah suh kakak aku siapkan kamar beradu wif tilam & bantal yang empuk2, kamar bersiram siap ngan bathroom heater & menu santapan yang marvellous2! Barulah cantik, menarik komemangthebomb!!! Ahaks3... Musti parkinson terus kakak aku! Muahaha... Larikksss..!!!

Hari Khamis baru aku kembali ke kampung halaman. Makanya, dengan berbesar hati & kembang setaman, aku nak announce yang aku adalah menCOTI till 27th January 2011..!!! Ho yeah..! 2 hari tuuu..!!! Bangga2... Sambil kembang-kempiskan hidung & siap kata korang bakal menjeles lagik..! Ahaks3...

Jeles ke..??! ;P

2 comments:

azzey said...

chait! nak heater bagai....tido bawah kolong sudaaaaaaaaaaaaaaaa..ha3....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
alaa.. sekali-sekala.. bknnye selalu ma.. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google