SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, January 14, 2011

& PARTI KEJUTAN UNTUK NENEK PUN BERMULA...

Dalam pukul 3 p.m, we ols pun start lah membuat preparation untuk parti kejutan tuh... Owh... sebelum kite mengusha2 gambar2 semasa parti kejutan, apa kata kalau you ols layan gambar tuan tanah kedaung dolu?! Sebagai penyeri gitu kan... Ecewah! ;P


~ Mak aku yang sungguh comey..! Heh3... Mak lah antara tulang belakang majlis nih. Pencetus idea jugak...


~ Yang ni plak adalah tulang belakang aku..! Ahaks3...


~ Tengah2 'lautan manusia' pun buleh sawan camera tak hengat! ;P


~ Peace, bebeh..!

Hokay, dah! Jom layan gambar2 parti kejutan yang sebenor plak..! ;)


~ Cake of the day... Sponsored by Amir & aku..! Yang coklat cam syiling tu konon simbolik semoga nenek sentiasa murah rejeki & kaya-raya la... Buleh la ah kak menumpang tuah! Ha3... Keji betul cucu dia kan? ;P


~ Sebelum nenek aku berposing dengan cake, adalah lebih afdal aku merasmikannya dolu..! Ngeh3...


~ Sebelum nenek potong kek, kitorang nyanyi ramai2... Nak mengetest kepower-an vocal memasing..!

Allah selamatkan nenek...
Allah selamatkan nenek...
Allah selamatkan nenek kami...
Allah selamatkan nenek... La3...

Pitching larik, owh..! Muahaha...


~ Parti kejutan ni quite berjaya la sebab nenek terkesima terus! Siap buat muka blur2 lagik! Ye la kan... nenek ingat mak aku buat makan2 bese jer... Tetiba ada parti kejutan lak! Tu yang super2 terharu tuh!


~ Mak & nenek yang maintain jelita dihatiku... Ecewah!


~ Pastu, memasing ikut turn nak amik gambar ngan nenek. Fames amos nenek petang tuh sebab sume pun berebut2 nak amik gambar ngan nenek. Macam artis lak! Sib baik tak amik autograf terus! Ha3...


~ Lip2 melekat jer ngan papa dia... Baru bangun tido la katakan... Still mamai2 lagik.


~ Abang & family plak amik kesempatan berposing ngan nenek.


~ Pastu, turn Uteh & family...


~ Then, Mak Yang & family...


~ Last but, not least, nenek berposing ngan geng kamceng dia & mak aku.

Happy + terharu la nenek aku hari tu. Well... belum abis lagik tau! Ada lagik sequel. Tungguuuuu...........!!! ;D

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google