SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, January 18, 2011

FUN FARE

Sekali-sekala, layan fun fare, cantik menarik tertarik kebabom gak kan? Kalau selalu sangat, bosan jugak. Aku kalau gi fun fare just usha2 jer. Kose lah nak beli2 token, main2 bagai... Sekadar nak tengok apa yang ada di samping mengabiskan masa.

Kadang2, pelik jugak! Sebab masa kecik2 dolu, punye la beriye nak pegi. Tapi, keadaan kewangan cam tak mengizinkan sebab masa tu mak aku sorang jer yang carik rejeki. Abah aku kan meninggal masa aku umur 6 bulan (baby) lagik... Sumenya kene berjimat-cermat. Mak kata, kena dolukan apa yang terpenting.

Penah sekali dolu, arwah ayah (atuk aku) sewa van sebab nak jalan2 ramai2 ke Teluk Batik. Kebetulan, time tuh ada plak fun fare. Mak Yang suh aku temankan anak dia, Along naik keta terbang. Kira 1st time la aku merasa naik mende alah tuh. Giler seronok, babe..! Rasa cam takmo turun2! Nak suh abang yang tukang on mesin tu kasik pusing2 lagik non-stop. Ha3...

Kenangan betul! ;)


~ Tapi skang, cam tak minat plak aku nak naik keta terbang ke... mende alah cam kat atas ni ke... Macam takde perasaan jer... Haish!


~ Khusyuk mak aku menengok orang berlibur kat fun fare. Aku suh mak masuk umah hantu. Terus kene tarbiah ngan mak aku. Adeh3...


~ Vogue tak ah kak? Gi fun fare ngan baju kurung ijo, siap pakai nametag lagik, ko! Dasat2... Ha3...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google