SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, January 31, 2011

i-CITY, SHAH ALAM

Dari umah Andak, we ols balik semula ke Kajang. Ada aktiviti lain yang menanti. Kami nak ke i-City, Shah Alam. Dah janji ngan kakak nak gi sama2.

Lepas Maghrib we ols gerak. Memula, plan nak singgah kat Gerbang Malam Jalan Reko. Tapi, by the time kitorang sampai, kanopi Gerbang Malam tak bukak lagik sebab masa tu ujan. So, maybe diorang lambat sket start berniaga. Makanya, we ols teruslah ke i-City…


~ Hah! Dah sampai pun!


~ Parking kat belah bawah. Yang belah sana nun cam snow2. Cun gak!


~ Gambar sape la yang my ‘sayang’ snap nih? Haish!


~ Colourful… Banyak betul lampu! Terkagum2 ah kak, noks..!


~ Merak kayangan pun ado..! Bapak besor!


~ Swan park. Ada swan yang lonely… ada plak swan yang sedang ingin berchinta! Ecewah! Sweet la plak! ;P


~ Swan yang baru lepas kena tinggal boyfren. Kesian2… Hiks…


~ Minah enterframe..! Haish!


~ A_bern tengah melompat kat… apa ke nama ntah tempat nih? But, still under construction.


~ Pokok2 berdaun oren…


~ Duta i-City tengah turun tangga… Eh, tak! Nenek aku tuuu..!!! He3…


~ Macam2 ‘walk’ ngan ‘park’ ada. Ko pilih jer nak ke mana dolu?! Toilet ngan surau pun available. Harus la kan… Heh3…


~ Kakak ngan Abang Mie tengah kira jumlah anak tangga. Agak2 buleh beat tangga Batu Caves ke tak?! Ha3…


~ & tetiba kepala A_bern jadik teleng! Sawan lampu2 i-City kot! Ha3…

i-City ni kat Shah Alam. Tu jer yang aku tau. Kalau tanya lebih2 pasal alamat penuh, memang aku tak buleh nak jawab. Sebabnya sepanjang jalan, dari Kajang ke Shah Alam aku tido. Tapi, kalau tak tido pun belum tentu aku buleh bagitau direction. Road-blinder katanya kan… Hu3… Google sendirik la, ek? Tak pun, GPS jerk… Lagik sonang! ;P

Ada banyak lagik gambar yang aku nak jaja. Kalau korang nak tengok muka masam mencuka aku sepanjang kat i-City, tunggulah entry seterusnya. Kenapa aku masam mencuka? Hmmm… ada la… Jap lagik aku story mory morning glory. Hu3…


*Bersambungan…

4 comments:

atien said...

ArElEez :wah ! ble daa dpt bkk blog nie..mmg org kene komen abiz2 nie .. ha3 .. tu bkn sawan .. tu geya laa! ha3

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

a t i E n a b E r n !,
tu la psl! cam t'kezut gak kamu bg komen. eh2! camne buleh ok plak bkk blog nih? harap2 sampai bile2 la ok.. fuh2! amin..

gaya ke hape..?! cam sawan jer.. ha3..

azzey said...

Chait! muka mencuka pon nak jaja jugak...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
ye la.. sbb masa m'cuka pun cun! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google