SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, May 18, 2011

BILA MAMA & PAPA BERPISAH DENGAN ANAK2...

Bila seorang mama & papa terpaksa berpisah sementara dengan anak2-anaknya, maka beginilah jadiknya...

~ Abang aku temankan Kak Aneem ke MINDEF lagik. Nak tau posting kat mana katanya kan...

~ Kak Aneem tengah control2 sendu sebenornya tuh. Tersenyum hanya pada zahir. Dalam hati, hanya Tuhan yang tau... Sob3...

~ Diorang gi naik bas jer sebab abang aku kan tak tau jalan nak ke sana... Plus, my 'sayang' tak dapat nak tunjuk jalan lagik sebab ada keje yang perlu diselesaikan...

~ Lip2 maintain sawan camera..! Dia tak tau yang sekejapan lagik dia & Odah bakal kena tinggal! Kalau tau, mau berguling2 diorang kat tangga bas tuh! Haru-biru, noks! Hu3...

~ Diakhiri dengan mama & papa sementara diorang... Jaga2 la kalau degil/nakal! Siap la aku babap! Haip2!!! He3... Peace, bebeh! ;P
Abang & Kak Aneem ke KL sehari jer pun. Bertolak malam ke KL, sampai KL Pak Andak amik kat Hentian Duta, tido kat umah Andak & sok malamnya dah balik umah. Walaupun sekejapan tapi, diorang tetap syahdu sendu, hokay..! Dah katanya MAMA & PAPA kan... Harus rasa sedih if kena tinggalkan anak walaupun sekejapan.

Alhamdulillah... dapat jugak Kak Aneem posting kat area Perak. Tu pun lepas mintak tukar kementerian. Dari Kementerian Pertahanan ke Kementerian Pertanian & Industri Asas Tani. Dapat kat Titi Gantung sana nun... Belah2 Bota. Ok la tuh!

Pssttt2!!! Masa nak naik tangga bas tu pun Kak Aneem dah nangis2 sapu2 air mata, hokay..! He3...

2 comments:

Faizaharis2 said...

haaa haaaa jgn nak jadi cam mak tiri plak ye...hahah

ArELeEz said...

Faizaharis2,
x.. xde la.. paling2 cikai pun macam mak tiri dlm sinetron bawang putih bawang merah tu jerk.. ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google