SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, May 22, 2011

MINI ROTI JOHN

Kat area taman perumahan nie ada 1 makcik jual mini roti john. Sodap, noks..! RM 1.50 yang kita 'laburkan' untuk seketul mini roti john memang berbaloi2.

Makcik tu ada jugak jual laksa ngan ABC. Laksa dia aku penah try. Ermmm... macam tak menepati piawaian tekak aku la... ABC dia plak, aku tak penah try. Tapi, roti john dia memang terbaik dari ladang! I like..!!! ;P


~ Inilah rupa roti john tuh. Errr... aku rasa aku dah penah jaja kesah & rupa paras roti john nie kat sini. Tak kesah la... Disebabkan rasa dia sodap, jaja banyak kali pun takpe kan... ;P

Buat juadah minum petang pun santek, menarik, tertarik, ko memang the bomb gak. Agak2 tak berapa rajin nak buat kuih-muih untuk minum petang tu, ha... buleh la terjah stall makcik mini roti john nih. Tapau, pastu bancuh teh panas. 

Makan sambil tengok Diari AF9. Perrgghhh..! Terbaik, dowh..! ;D

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google