SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, May 16, 2011

APA ADA HAL SAMA BLOGSPOT NIH?

Apsal dengan blogspot, ek? 2, 3 hari lepas asik 'unavailable' jerk. Tensen ah kak tau! 

'Unavailable' tu 1 masalah jugak. Tambah2 tensen bila entry2 yang aku buat auto-published sume jadik berterabur! Tak ikut schedule yang disetkan. 

Pastu, ada plak entry yang dah published dengan jayanya, tetiba masuk dalam draft balik. Komen plak ilang ntah ke mana?! Hadoi la...

Terpaksa aku re-publish. Mintak mahap la, ek kalau ada entry yang macam korang rasa dah terbaca tapi, tetiba muncul balik. Kesilapan teknikal. Sebarang kesulitan amat dikesali. Harap maklum.

Apa ada hal la agaknya kan? Hu3...

2 comments:

tamlegend said...

sabo jer la...sumer terkena...

ArELeEz said...

tamlegend,
tgh sabor la nie.. hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google