SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, May 23, 2011

'ARWAH' LAGIK... TSK3...

Buat kesekian kalinya, cekak aku menjadik 'arwah'... Rasa macam nak menangis2 sendu jer. Tsk3... Pastu, rasa cam nak sekeh diri sendirik sebab ganas sangat! Hu3...

~ Sampai terkepak 2 ko! Dasat betul tahap keganasan ah kak. Adeh3...
Ini cekak yang ke berapa belas ratus ntah?! Aku pun dah lupa. Tapi, kira lama jugaklah dia sempat berbakti menjadik aksesori rambut aku nih. Tengok la tuh... sampai dah pudar2 kaler purple dia. He3...

Dalam banyak2 aksesori rambut, aku memang memerlukan cekak the mostlah. Sebab rambut aku sker jatuh2 especially kat bahagian depan. Pastu, kena kat muka... memang merimaskan! Jadik cekak = penyelamat. 

Tambah2 lak skang rambut aku dah pendek. Baru potong. Tetiba rasa runsing mempunyai rambut separas bahu lebih2 sket. Dengan paksarelanya aku potong. Eh, bukan aku potong! Tapi, ah kak kedai gunting rambut yang tolong potongkan/guntingkan. Kalau aku potong sendirik, confirm bertambah runsing! ;P

Cekak yang 'arwah' nie dah ada pengganti. Sekejapan jer menggediks kat my 'sayang', dah dapat yang baru. Ecewah! Over, noks! Ha3... 

Dapat 2 terus! My 'sayang' kata, senang... kalau patah lagik, dah siap2 ada pengganti. Amboi3..! Perli nampak..! ;P

Nanti aku jaja cekak baru aku tu kat sini, ek? Kasik korang jeles. Ha3... Jeles kerrr..??? ;P

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google