SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, May 16, 2011

AKSI CANDID TERLAMPAU #9

Slot Hiburan Semata2: Aksi Candid Terlampau (ACT)

Memandangkan dah masuk bulan Mei makanya, ACT akan diteruskan lagik. Mari kita tengok sapa yang kena..?!! Ho3!!!

~ Dia selalu kata muka dia, gaya dia, pesen rambut dia... sumenya dia kata macam Adira AF. Tapi kan, kalau merujuk kepada gambar nie, tang celah mananya yang macam Adira AF? Cer citer... Cer citer... Ha3... Sila larikksss sebelum A_bern kejor..!!! Woo hooo..!!!

Malas nak cakap banyak, korang bagi jerlah mintang2 seberapa manyak yang korang nak kat Adira AF celup nih! ;P

4 comments:

azzey said...

tang mata yg tertutp bl tido. coz adira pon sure mata dia tertutup bila tido kannn..hu3...10 bintang utk atin..:)

ArELeEz said...

azzey,
isk3.. nie musti rabun t'lampau nih! cepat tambah power! ha3.. larikkss..!

fairus said...

ISK.. ISK.. ANAK SAPA LA NI.. :)

ArELeEz said...

fairus,
anak sedara merangkap anak kakak ku..! heh3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google