SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, May 11, 2011

HAPPY WEDNESDAY MORNING..!

Pejam celik, pejam celik, dah sampai hari Rabu kan? Laju sangat plak rasanya waktu berjalan. Padahal sama jer... tetap 24 hours/day. Hmmm...

Monday blues pun macam tak abis2 lagik... dah hari Rabu. Apa nak buat kan... Life must go on, bebeh..! Ecewah! Skipping London lah pulok kan... Ha3...

Masa tetap berjalan ke depan. Tak buleh nak kutip2 balik masa yang dah lepas tuh. Takde maknanya ko buleh guna mesin masa yang Bang Bil cipta dalam Maharaja Lawak tu dik non, oiii..!!!  Imaginasi terlampau jer tuh! ;P

Apa la yang aku nak merepekkan sebenornya nie, ek? Memula cakap pasal hari Rabu. Tup2 masuk plak bab masa itu emas bagai... Last2, Bang Bil & mesin masanya pun masuk dalam ini citer! Haish! Confuse ah kak, noks..! Kalau ah kak pun confuse, korang lagik la confuse kan? Ha3...

Hokaylah2! Just nak wish Happy Wednesday to you ols... tak kira di mana beradalah! Semoga ceria2 selalu, seceria mentari pagi... Ecewah! Berpepatah pepatung la pulak kan... Ahaks3...

2 comments:

azzey said...

today is Thursday. so happy Thursday...:)

ArELeEz said...

azzey,
entry merujuk kpd hari rabu sbb dipublish pd hari rabu. fyi.. ;)

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google