SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, May 26, 2011

NIAT YANG TERSEMBUNYI ITU...

Semenjak 2 menjak nie, mata aku selalu berdenyut2 la... Nak kata sakit kepala, tak jugak. Sebab dia attack kat mata, bukan kat kepala. Nak kata migrain pun mungkin tidak jugak sebab aku takde sejarah migrain. Plus, sakit dia bukan berterusan sampai rasa macam nak hantuk kepala kat dinding ke apa kan...

Hmmm... mende nie selalu jadik especially bila aku asik mengadap komputer/lappy/yang sewaktu dengannya. Dia macam, nyut3... aku bawak pejam mata + urut2 tengkuk, then hokay.

Aku rasa sebab dah lama benor tak test power spec kot... Well... aku kan specky. Last aku check power kat optometrist adalah pada tahun 2008. Hah! Amik ko! 3 tahun, noks! Errr... bukan 6 bulan sekali ke? Eh! Tak pun setahun sekali ke? Eh! Ntah la...

~ Atau mungkin jugak spec merah lama yang aku pakai skang mintak carikkan pengganti macam dalam gambar kat atas nie kot! Ha3... Motip..??! ;P
Santek kan spec ungu tuh? Kalau la aku ada magic buleh aci tukar2 gambar spec tu jadik real, kan syiok! La3... ;P

Eh! Korang nak tak lantik aku jadik duta spec? Alaaa... cincai kira... Tak payah susah2 nak sign kontrak ke... buat payment ke... Kasik aku spec free yang fancy2 setiap bulan pun dah kira ok dah...

Amacam? Buleh, noks..??? Ahaks3...


*Hidden agenda: Entry nie ditujukan khas untuk my 'sayang'... Harap2 beliau paham 'apakah niat yang tersembunyi tuh?' Ha3...


*Credit to: polyvore

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google