SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, May 30, 2010

TEKANANNN..........!!!!!!!!!!

Aku sedang TEKANAN.....!!! nih! Rase susah hati tak hengat! Sebab sok ade team ISO nak datang buat check up. Tu yang buat gua tekanan tuh! Sebab gua rase cam ade jer mende yang tak complete kat opis tuh. Hu3...

Since aku dapat tau ade ISO tuh, start dari tu lah jugak rutin harian aku serba tak kena! Bak kata omputih, mandi tak basah, tido tak lena, makan pun tak kenyang, owhhh... Nak bergumbira pun rase cam 1/2 hati jer sebab 1/2 lagik dok pikir pasal ISO. Uhuks3...


~ See! Tengok muka pun dah tau yang jiwa kacau! TEKANANNN......!!!!!! Hu3...

Ade sesape buleh bagi terapi kat aku tak untuk reducekan tekanan nih? If terapi sopping pun cantik, menarik, tertarik, kebabom gak tuh! Heh3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

Diarihatiku1976 said...

waduhhh.. samalah kita weiii... ISO memang membosankan.. semua benda dia nak check kan...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Diarihatiku1976,
betul3!! hu3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google