SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, May 23, 2010

SIMPLY DELICIOUS DINNER

Mintak mahap la ye, you ols... if semenjak 2 menjak nie, aku asik tepek gambar & story pasal makanan jerk. Bukan hape, you ols... Lately, memang rajin sket masuk dapur. Tak payah disuruh2! Balik keje ke... weekend ke... cepat jer aku gi dapur. Memang luar bese! Sebab sebelum nie, my 'sayang' suh lapanplohkali pun belum tentu aku jenguk dapur tuh! My 'sayang' siap jegil2 mata, babap2 aku pun aku masih tegar! (Tettt... Tipu, owhhh...)

Tak la... Mane ade babap2 nih sume... Saje jer aku nak sodapkan citer. He3... Hokay2! Kembali ke citer sebenor. Aku nak citer pasal dinner hari Jumaat. Memula, plan takmo dinner. Tapi, tetiba aku rase cam lapor plak. Takmo la dinner yang heavy2 like nasik. Just nak yang simple2 jer. Plus, my 'sayang' pun takmo dinner nasik gak. So, ah kak pun jalankan misi menggeledah fridge. Selongkar punye selongkar... jumpe la sosej ayam ngan samosa. Hmmm... goreng pon sodap nih! ;)


~ Samosa & sosej ayam... plus a lil bit of thousand island... our simply delicious dinner... Jari-jemari yang enterframe tu adalah milik my 'sayang'. Beliau offer diri nak jadik model but, untuk bahagian jari jer. Layanzkan jerlah... He3...

Makan sambil tengok Buletin Utama. Owhhh... aku kan... ade habit pelik tau, iaitu aku sangat tak sker tengok berita. Tak kesah la Buletin Utama ke... News On 2 ke... 7 Edition ke... etc2... memang sebuleh mungkin, pukul 8 p.m tu aku nak tukar channel. Sebelum kawen, dok berebut remote ngan mak. Pas kawen, berebut ngan my 'sayang' plak. Ha3... Tapi, if rancangan cam Anugerah Bintang Fofular ke... AIM ke... So You Think You Can Dance ke... etc2... memang fav ah kak lah tuh! ;P

Korang rase pelik tak habit tak sker tengok news nih? ;D


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google