SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, May 5, 2010

GENTING THEME PARK... OUTDOOR

Jeng3... Kembali lagik dengan citer2 di Genting Theme Park..! Tak abis lagik wooo... kesah coti2 Malaysia we ols nih. Ade la lagik 2 episod kot. Isk3... cam Adamaya lak! Berepisod2 bagai... Heh3...

Well... nak tau hape yang kitorang main? Hmmm... hape lagik..?! Scroll lah! ;)


~ Memula sekali, naik Pirates Train. Dia cam kite naik 1 keta yang buleh muat 2 org, pastu lalu kat dalam gua yang ade lanun2. Aku hengatkan umah hantu! Poyos jer aku pejam mata sebab takutz hantu tu sergah aku. So, sampai ke sudah la aku dok pejam2 mata. Ha3... Mak aku pun join the club, owhhh... Berpasangan ngan A_bern. Pucat jer muka mak aku bile kene paksa naik Pirates Train tuh! Siap nak patah balik, ko..! Ha3... Kejam, owhhh... kitorang... ;P


~ Pastu, naik spaceship cap gajah nie plak.


~ Kagum, owhhh..! Sebab gajah buleh terbang, ko..! Tinggi lak tuh! Huuu... Ngeri2...

Actually, kite buleh tinggi2kan sendirik kedudukan gajah tuh dengan menekan 1 button yang ade kat dalam spaceship tuh. So, hape lagik..?! Let's go up to the sky, bebeh! Yee haaa..!!!


~ Cool jer sebab tak jumpe lagik button tuh.


~ Bile dah jumpe, terus sawan! Ha! Amik ko! Ngeee...


~ Cantik kan ikan2 nih? Buleh bagi makan wooo... Patutlah mok2 jer sumenye..!


~ Game seterusnye adalah game buai laju2 tak hengat! Aku tak join game nih sebab rase geli2 tapak kaki tengok buaian tu berpusing. Eiii... tak sanggup ah kak, hokay..! Kakak aku naik la...


~ A_bern pun... Memula, A_bern naik sorang2 jer sebab kakak aku gi toilet. Kuar jer dari toilet, terus dia terjah buaian nih. Sempat la naik sekali ngan A_bern. Yang lain2 tak naik sebab penggayat. Bile start jer, aku lak yang over terjerit2. He3...


~ Game seterusnye adalah yang paling membosankan. My 'sayang' yang beriye2 ajak naik. Layanzkan jerlah... We ols naik eye on Malaysia ala Genting. Bapak la lembab. 3 kali pusing lak tuh! 1st pusingan jer gayat sebab dia cam stop2. Another 2 memang boring giler ahh..! Mamat yang tukang jaga mesin untuk gerakkan mende alah tu pun kata mende tu bosan. Siap kata dia ngantuks lagik! Kasehan...


~ Gayat tak hengat! Tadi, beliau yang poyos ajak naik, hokay..! Isk3...


~ I cool jer... Owhhh... yeahhh..!


~ Nie gambar mase aku ngan mak dok tunggu kakak aku & A_bern naik Space Shot yang menggerunkan tuh!

Pastu, aku sentap ngan my 'sayang' sampai tak jadik nak sambung main hape2 dah. Jenuhlah berdrama swasta. Akhirnye... kami kembali normal. Kakak & family jer yang sambung main2 tak hengat! Hu3...

Perut yang maha lapor pun mungkin menjadik faktor kepada kesentapan aku tu kot. Dah pukul 4++ p.m, ko..! Tapi, tak lunch lagik. Angin banyak masuk dalam rongga2 badan, that's why la aku hangen! Huuu...

Once kakak & family dah abis main, we ols terus turun ke Gohtong Jaya, carik makan. Lapor, weh..! Segala cekodok, nasik goreng sume aku bedal! Naik balikkah kilo2 yang dah turun dolu tuh? Uhuks3...

Perjalanan kami tak berenti kat situ sebab Kak Aneem nak carik strawberry. Kitorang carik strawberry park yang ado kat Gohtong Jaya gak if tak silap aku...


*Bersambung lagik...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google