SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, May 17, 2010

KEBABOM..!!!

Happy Monday, you ols..! Jangan blues2 sangat tau! Tak baik untuk kesihatan. He3... Aku, ok jer... Tak la blues sangat... Suam2 kuku jer... ;P

Datang opis pun cam bese. Takde yang luar bese. Sume pun yang bese2 jer except 1 insiden nih! Air cond kat opis malatops kebabom, owhhh... Siap kuar2 api tuh! Bau hangit, toksah citerlah! Memang terbaik..! Sib baik takde kemalangan jiwa! Alhamdulillahhh...

Aku tak sampai lagik mase kejadian berlaku. Patutlah bile aku sampai, diorang sume dok luar. Memula, aku ingatkan Hafiz lupa bawak kunci opis. Tapi, tak mungkin sebab pintu opis ngan pagar sume dah bukak dah. My 'sayang' plak ingatkan, Hafiz nak kemas opis secara besor2-an. Kira macam2 spekulasi la yang bermain di minda kitorang.

Terkocoh2 aku dapatkan diorang & tanye, what happen, actually?! Diorang kata, mase Hafiz on air cond, terus air cond tuh malatops! Kuar api bagai... Sepantas kilat Hafiz padam api tu pakai fire extinguisher. Syabas diucapkan kepada adiwira iaitu Encik Hafiz-man..! He3... Air cond tu adalah air cond kat area Kak Ah ngan Encik Amir. Abis putih melepak meja2 diorang. Cam salji plak! ;P

Hape2 pun, thank God sebab takde kemalangan jiwa. Hopefully, insiden2 camnie takkan berlaku lagik. Aminnn...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google