SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, May 6, 2010

ROTI & KARI TELUR REBUS


~ Breakfast makan roti putih potong cap Gardenia ngan kari telur rebus wif kentang. Breakfast hari hape? Tak hengat dah. Tapi, if tak silap, last Saturday punye breakfast kot..! Ha3... Aku tau nie citer lame... Tapi, tak kira! Nak wat entry gak! Plus... ade aku kesah??? ;P

Ah kak terover rajin la plak! Malam sebelum tu, aku masak kari telur rebus wif kentang nih. Masak nasik sekali, kot2 la my 'sayang' lapor kan... I kan isteri mithali, gitu..! Ahaks3...

Sok paginye, aku panaskan & makan ngan roti. Pastu, aku drift ke umah mak sebab mak ajak gi kenduri marhaban cucu Cik Runi (kawan nenek aku). My 'sayang' tak join sebab beliau gi kenduri yang lagik 1, kenduri bertunang. Saje la... bahagi2 kan... sebab banyak jemputan. After kenduri marhaban tu, anak Cik Siah ajak gi wedding kawan dia. Aku on jer... Rejeki jangan ditolak, owhhh... Hiks...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

Ms.Lilies said...

nyum2...
breakfast ai arini mee goreng sambal...
hihihi

mie said...

fuyoo....
kenduri siap bleh dibahagi2 lagi...
tapi kalo ada 6 kenduri dalam 1 hari camna pula???
hehehheheee

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Ms.Lilies,
mee goreng sambal tu = mee goreng buh sambal tumiskah? hmm.. leez b/fast nasik lemak tapau jer.. huu..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

mie,
agak2 la.. xkan nak redah sume kot..! tp, if larat, hape salahnye kan..?

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google