SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, August 14, 2010

SEPETANG BERSAMA FAMILIA...

Last weekend, kakak aku & her hubby balik kampung. Diorang termakan hasutan aku la tuh! Setiap saat aku hasut suh diorang balik kampung! Alasan terbaik: mak aku windu kat diorang. Ha3... Larikkkksssss...!!! ;P

Petang Ahad tu, mak aku roger2, suh aku terjah umah abang sebab diorang sume berkumpul kat sane. Diorang bukan buleh bersker-ria tanpa adik bongsu kesayangan diorang nih. Kalau aku takde, musti diorang bersker-ria 1/2 hati jer. Tak buleh all out! Aku pun tak nak la menghampakan harapan diorang kan... Tu yang aku terjah gak tuh! Ha3...


~ Angin sengal aku dah datang dah nie! Tu yang tak buleh nak posing seperti wanita kat sebelah tuh! ;P


~ Ba2 cak! Kalau buleh, setiap saat aku nak enterframe! Hangen jer kakak aku. Hiks...


~ Kan aku dah kata... tak buleh tidak... musti ade muka aku..! La3...


~ Lip2 lagik hebat, owhhh... Ibu dia (kakak aku) la yang ajar nih! Isk3...


~ Posing tak hengat! ;D


~ Mengumumkan keberangkatan pergi... makcik2 yang akan menunaikan haji... Siap bawak plastik mainan, bantal busuk ngan botol susu lagik, ko! Tak agak2... Muahaha...

Tunggang-langgang umah abang aku, kitorang kejekan! Eh, tak! Kitorang just makan2, borak2, gelak2 jer... Yang menunggang-langgangkan tu adalah anak2 abang aku sendirik. He3... Dalam pukul 5 ++ p.m, mak aku balik ngan kakak aku sebab kakak aku nak packing, dah nak balik Kajang dah... Aku, my 'sayang', abang & family menyusul kemudian. Aku la paling lewat sampai. Bese la tu... Kata bongsu kan... ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

azzey said...

Areleez: Chait! penipu...sungguh durjana lu!!! dush3.....

ArELeEz said...

azzey,
sape2..?? hah! sape..?? ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google