SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 10, 2010

SEMINAR PENGHAYATAN ISLAM

Untuk tahun nie, penyertaan aku dalam kursus2/seminar2 still belum cukup (syarat sah jawatan). Ade lagik 2 hari kuota yang kene isi. Aku dah bajet2 nak apply kursus kat INTAN. Tup2... dapat surat jemputan untuk attend Seminar Penghayatan Islam anjuran Pejabat Pentadbiran Agama Islam Teluk Intan. Aku pun tanye2 la kat Ros, if dia nak join sebab rase tak best lak nak gi sorang2 kan... Harus ade geng! Baru la tak mati kutu! Tau2 jer la... ah kak nie bukannye jenis cepat mesra alam. Kalau setakat senyum2 tu buleh la... Makanye, kalau pegi sensorang, memang rase nak balik cepatlah! Hu3...


~ Lepas register, gi minum pagi dolu. Sume sponsor. Rejeki jangan ditolak, babe..! Heh3...


~ Aku makan bihun goreng Singapore. Menu lain adalah kueteow goreng, mee goreng & kuih ketayap. Bihun goreng Singapore nie sodap! Tetibe jer nak suh mak aku wat. Heh3...


~ Ros yang drift ke tempat kejadian sebab aku tak bawak keta. We ols sampai pukul 8.30 a.m.


~ Seminar nie diadakan di dalam masjid. Dimulakan dengan bacaan al-Quran oleh johan tilawah peringkat daerah.


~ Panel jemputan utama untuk seminar nie adalah Tan Sri Dato' Seri Dr Haji Harussani Haji Zakaria, Mufti Perak. Iak3... macam wartawan penyiaran la plak aku berciter... Skema semacam jer... He3...

Kesimpulannye, bertambah la jugak ilmu aku by attending this seminar. Alhamdulillahhh... ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

azzey said...

Areleez: blh jd ustajah pas ni!!! he3....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
ustajah rock! ;P

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google