SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, August 14, 2010

BILIK 7... NO. 102

Hari Isnin, aku coti. Hari Selasa lak, aku mc. 4 hari berturut2 la aku coti (campur Sabtu-Ahad). Macam pakej lak! Hiks... Hari Selasa tu, aku demam la... Kene sore throat ngan flu. Dah bersker-ria tak hengat On Sunday tu kan... Abis jemm segala hidung ngan tekak. Hu3...


~ Bilik No. 7... No. 102... Hmmm... sila la tunggu, ye...


~ Tak lame lepas aku lepaking kat tempat menunggu, ade la sorang pak cik nie kuar dari bilik doktor. Siap bertongkat2. Kaki kanan dia yang injured tapi, macam tak nampak hape2 kecederaan pun. Rupe2nye, pak cik tu kene gout la... Aku dengor dia sembang ngan sorang mamat kat sebelah dia. Uiks! Bahaya la kan... macam2 penyakit ade zaman skang nie! Actually, pemakanan kite pun merupakan penyumbang kepada penyakit2 nie. Sebab ade pepatah omputih kata, 'We're what we eat.' So, kene la beware dengan pola pemakanan kite. Balancekan dengan exercise. Insyaallah... sihat.

Hmmm... insap2... Tapi, tak tau la berapa lame nak insap nih?! Ngeh2... Larikksss...!!! ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

azzey said...

Areleez: tau pong! jd bebawak le insaf ye.....so tema nyer....minum susu & mkn kurma jerk.....hu3....

ArELeEz said...

azzey,
err.. tetiba macam xinsap lak! ha3.. larikkss..!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google