SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, August 7, 2010

BILE CHEF MASUK DAPUR...

'Bile CHEF Masuk Dapur' tuuu... Ha3... Perasan chef la lu..! ;P Alaaa... sape lagik nak puji kan... kalau bukan diriku sendirik! Hiks...

Actually, nak citer pasal menu yang aku masak jer... Tu yang secara tetibe perasan chef tuh! He3... Ini menu last weekend. Baru hegeh2 nak update. Bantai la , ek?! ;P

Aku suh my 'sayang' belikan ayam & sayur sebab aku macam rajin jer nak masak. My 'sayang' pun belilah ayam, ikan & labu. Yang tak buleh blah, labu tu adalah sejibik! Aku masak sebelah jer. Yang lagik sebelah, ade lagik dalam fridge sampai skang. Tak taulah bile plak aku nak masak?! Ha3...


~ Aku masak sayur manis labu. Sesetengah orang panggil labu masak air.


~ Yang nie plak ayam berempah bbq. Resepi cipta sendirik & aci belasah jer nak buh hape yang aku sker..! He3...

Alhamdulillahhh... sold out! ;)


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

azzey said...

Areleez: mintak maaf ye, nk tanya ni...ayam berempah bbq tu mmg kaler cam tu ke....atau kehangusan melanda...he3.....

ArELeEz said...

azzey,
eh2! mmg colour camtu la.. sbb diperap dgn rempah2 & kicap serta sos bbq maa..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google