SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, August 19, 2010

MENU SAHUR & BERBUKA 6 RAMADHAN

Nak update jugak! Tak kira! 6 Ramadhan pun 6 Ramadhanlah! Heh3... Layanz jer la, ek?! ;P

Sahur 6 Ramadhan adalah yang paling awal dalam bulan Ramadhan tahun nie. So far la kan... Pukul 3++ a.m dah makan sahur iaitu sejurus selepas we ols balik dari spital, bawak abang aku yang sakit. Wah! Sejurus tuh! Kan dah kuar perkataan skema ah kak..! Hiks...

Mak aku takutz tak terbangun pukul 4.30 a.m. Tu yang mak aku ajak sahur gak tuh! Nanti kalau terjaga pukul 4.30 a.m ke... 5 a.m ke... buleh la bangun lagik, kot ade sesape yang nak makan lagik kan... Menu adalah menu reheat lauk2 berbuka. Aku ngantuk tahap gabanz! So, tak kose nak snap2. Plus, lauk2 yang same kan...

Untuk berbuka plak, we ols just tapau kat PARAM. Jalan mudah di situ... Heh3... Aku dah usha2 dah 1 mee goreng nie, macam best jer aku tengok. Makanye, aku pun request kat my 'sayang' untuk belikan aku mee goreng tu. My 'sayang' plak tapau nasik ayam. Pastu, we ols tapau lagik ayam masak merah ngan agar2 laici. Alhamdulillahhh... sume pun sold out! ;D


*NOTA: Gambar nan ado sebab camera dalam dashboard keta, malas nak amik. Harap mahap.



::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google