SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, August 23, 2010

MODEL2 TUDUNG YANG VOGUE DA VASS!

Ade sesape tak yang nak jual tudung versi kanak2 time dekat2 raye nih? Kalau ade tapi, still takde model, buleh la roger2 ah kak di talian yang tertera di penghujung entry nie, ek?!

Kat bawah nie lak adalah gambar model2 yang dicalonkan tuh. Sila layanz secara khusyuk, ye you ols..! ;D


~ Model #1
Full name: Nurirwayuni Rifqah Mohd Rozaili.
Name Glamour: Lip2/Kak Yong/Ayuni
Ukuran badan: Hmmm... sedang2 elok la... Gebu-gabanz lagik..! Ha3...
Keistimewaan/Kelebihan: Merupakan seorang duta keamanan lantikan sendirik secara tetap.


~ Model #2
Fullname: Intan Nurirmanisa Raudhah Mohd Rozaili
Name Glamour: Odah/Baby/Ubid
Ukuran Badan: Slim wooo... Hiks...
Keistimewaan/Kelebihan: Duta makanan lantikan sendirik jugak sebab ko bagi la makanan hape pun, dia takkan tolak punye..!

So, amacam you ols? Ade yang berminat nak jadikkan diorang nie model/duta tudung versi kanak2kah? Kalau ade, sila roger2 ah kak di talian: 014-tekan2 tak dapat! Kalau berani, roger2 la! Harga buleh runding2 maaa... Muahaha...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

4 comments:

azzey said...

Areleez: K yong tu duta segala duta pun jadik....multipurpose punya tuh....hu3....

LeEanEEm said...

ada sorang lgi model tk iklankan....MODEL ARINI....

ArELeEz said...

azzey,
tp, sume lantikan sendirik! xpon, lantikan mak paknye. ha3..

ArELeEz said...

LeEanEEm,
err.. sape, ek? xfames la.. kah3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google