SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, August 10, 2010

MALAM2 MENCARIK SELIPAR...

Selipar my 'sayang' dah nak putus. So, malam tadi, my 'sayang' ajak kuar, carik selipar. Dalam dok flu2 tu, aku on jer la... Kose lak nak dok umah sensorang time2 demam nih. Hu3...


~ Sedang sibuk pilih2 selipar. Yang aku cadangkan sume kene reject sebab aku tunjuk yang 'cap gajah'! My 'sayang' nak yang 'cap ayam' jer sebab nak bawak gi masjid & tarawih jer pun, katanye... Kang kalau beli yang 'cap gajah', buat kene songlap jer kang. Bulan2 pose pun ade gak yang sampai hati nak menyonglap selipar orang kan?! Isk3...


~ Muka puas hati sebab dah dapat selipar pujaan hatiii... ;P


~ Banyak wooo... kasut..! Selipar ade... sandle pun ade! Pilih jer mane ko sker! Pastu, jangan lupa bayor lak! He3...

Pas bayar, dan2 tu jugak my 'sayang' pakai selipar baru. Yang lama dah dilupakan! Siap main tinggal kat kedai tuh lagik! Suh salesgal indon tu buangkan. Habis manis, sepah dibuang, owhhh... Errr... ade ke selipar rase manis??? Erkkk!


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

6 comments:

Faizah_Haris said...

salam Ramadhan my dear... selamat berpuasa

azzey said...

Areleez: ckp kat pakcik....slmt berselipar baru! hu3...

ArELeEz said...

Faizah_Haris,
salam ramadhan.. & selamat b'pose to u too..! ;)

ArELeEz said...

azzey,
dah ckp dah.. pak cik sungguh t'harulah! ha3..

azzey said...

Areleez: owhhhh....sadis nyer....hu3.....:(

ArELeEz said...

azzey,
uhuks3.. sob3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google