SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, August 23, 2010

RAJINNYE SI BAJU HIJAU...

'Si baju hijau... Sedang bertugas... Di perbatasan... La3...' Ewah2..! Siap nyanyi2 la pulok kan... Hiks... Errr... amacam, you ols? Merdu tak suara ah kak? Agak2 la kan... kalau masuk OIAM musim baru, buleh jadik champion tak? Ha3... (Sudah2 la berangan Mat Jenin tu woi! Hiks...)

Actually, saje jer kasik intro secara nyanyi2 karaoke. Nak kasik meriah di situ... (Meriah la sangat... Chait!)


~ Yang sebenor2nye nak citer pasal mak cik kat atas nih! Pakai baju hijau... kusyen pun kaler hijau. Sekayu kot! Ha3... Larikksss...!!! ;P A_bern tengah gigih buat homework. Serius jer muka beliau. Tu la... sape suh buat homework malam2... Kan dah tak buleh nak bersker-ria ngan kitorang kat depan tv... Ha3...

Table cloth tu mak aku recycle tudung Turki lame. Mak aku tak pakai dah tudung tuh. Dah old fashion. Plus, skang kan tudung lycra tengah in... Tak koselah mak aku nak pakai tudung Turki lagik. Mak aku pun nak up to date gak what..?! Heh3... Dari biar Encik Tikus geget tudung tuh, better buat something yang berbaloi2 kan... Hmmm... amacam? Kreatif tak mak aku? Kalau guna tudung Turki yang kaler hijau, musti lagik naik seri sudut nie kan? Betul tak, you ols?


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google