SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, October 20, 2011

STRESSNYA SOFFIYA!!!

Stress betul ah kak tengok citer Soffiya! Stress tak terhingga secara melampau, hokay! Terus rasa nak jumpa script writer ngan tuan direktor, nak maki diorang sebab buat storyline camtu. Huh!!!

Geram, benci, menyampah, bla3... semua ado! Especially kat Fiona. Hampeh betul! Apsal la si Muiz tu tak bunuh jer dia masa kat dalam kereta tuh? Mengong!

Ada ke patut dia buh ubat apekejadahnyantah dalam air oren Soffi. Dah orang tu keguguran... Mangkok!!!

Muka cun tapi, perangai buruk tahap gaban! Hah! Amekaw! Siap berlaku curang lagik tuh kat Ilyas. Haish!

Punya la emo ah kak, sampai rasa nak masuk dalam tv, nak carik Ilyas kat Johor, nak bagitau Fiona tu evil giler, bunuh baby yang tak berdosa, mengandung anak orang lain... Kat Kamal pun aku nak bagitau jugak. Kat Kak Ton pun. Erk!

Stress2... Aku stress sampai konon2 nak merajuk la... takmo tengok dah... Tapi, tu konon2 jer la... Sebab aku tau, petang nie aku musti terpacak balik depan tv tepat jam 7 p.m. Hu3...

Korang stress macam ah kak tak tengok semalam punya episod? 


:: Like3, ek! ::

12 comments:

Fitri Senin said...

samala dik...geram giller tgk fiona tu..rasa nak tenyeh2 dengan cili api..yang paling mangkuk bukan fiona tu je..si muiz tu pun..pe kejadah nak kaco si soffi tu lagi..apa attention dia..stress mak!!!

aNaYaNa said...

haha dasat tahap stress leez nih..yna pun camtulah..rasa nak bagi penampor jer dekat fiona tuh..kui3..menjadi betul bawak watak menyakitkan hati tuh..per pun petang ni setia depan tv jugak..haha

MataHati @ MH said...

kih kih kih... hebat betul penangan citer tu sampai terbawak2 kat luar,... :p

Fara said...

Hahahahah! Jgn stress. Tu seme hiburan je.

JalilahZulkifli said...

haha..sebenarnye tak tgk sgt cerita ni..tapi dari ape yang akak tulis...mcm telenovela la pulak cerite ni

fairus said...

SABAU... SABAU... CUBA BAWAK BERTENANG...

ArELeEz said...

Fitri Senin,
nampaknye, kita sejiwa lah! hu3..

ArELeEz said...

aNaYaNa,
ye la kan.. agak2 la nak menyakitkan hati pun. jgn la sampai bunuh baby kasik org keguguran plak. haish! emo2..

ArELeEz said...

MataHati @ MH,
bkn kat luar jer, dlm mimpi pon t'bwk2 tau! tp, dlm mimpi tu leez b'lakon jd tukang lempang fiona ngan muiz. ha3..

ArELeEz said...

Fara,
mmg la.. tp, leez nie klu sker kat satu2 citer tu musti nak feeling2. klu citer bahagia2 jer, ok la.. tp, klu yg cam citer soffiya tu, mmg amukan sesado! hu3..

ArELeEz said...

JalilahZulkifli,
eh, xde la.. sbb klu telenovela lagik meleret2 xtentu hala plot citer dia. pastu, klu telenovela musti soffi tu jenis lembik2, tahan maki bagai.. dlm nie x. soffi tu melawan jugak klu kene buli.

ArELeEz said...

fairus,
bwk berten-dang buleh la kot. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google