SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, October 3, 2011

KEMBARA 1 MALAYSIA

Masa on the way nak ke kenduri kat Tanjung Malim tuh, kitorang terserempak dengan konvoi motosikal besor2 yang Kembara 1 Malaysia tuh. Makanya, terpaksa la kitorang memberi laluan...

~ Tu, ha... nampak tak ada 2 bijik tuh? Nampak tak?

~ Bapak polisi pun ado..!

~ Hellicopter plak berlegar2 kat ruang udara. Ada stesyen tv yang buat liputan kot.

~ Jeles plak ah kak menengok motor2 besor tuh. Terus secara automatic suruh my 'sayang' rembat sejibik. Ewah2..! Apa ko ingat membeli motor besor tu seperti membeli ikan cencaru di pasar basah? Haish!

Dalam banyak2 motosikal berkuasa tinggi tuh, salah sejibiknya adalah Tok Ti & Datuk K. Tapi, tak perasan plak aku yang mana satu?! Kalau perasan, buleh jugak nak mintak sain! Ha3...


:: Like3, ek! ::

6 comments:

diana said...

orang kaya boleh la ikut kembara2 ni..
tak de kerja la katakan..
hehehehhe

farmys said...

semalam pun sy ada jumpa konvoi moto besar2..

teruja anak.. 'mama moto beso mama.. nengok...'

azzey said...

pinjam sebijik motor tu ; blh bedesup je blk kampung. he3...

ArELeEz said...

diana,
oo.. camtu plak, ek? klu camtu, nak jadik kaya la jugak! ha3..

ArELeEz said...

farmys,
oic.. best kan tgk!

ArELeEz said...

azzey,
jom! jumpa tok t, jom! pinjam moto dia! ha3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google