SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Monday, October 31, 2011

NASIK TEPI SUNGAI

Cerita terkini pasal makanan... (amekaw! makanan sesado! He3...)

Sekarang nie, aku addicted betul nak makan lunch kat 1 gerai nih! Actually, dulu pun dah pernah addicted dah. Lepas tu off sebab addicted kat gerai lain pulak. & sekarang, patah balik addicted. Boleh gitu..! He3...

~ Lauk lunch aku baru2 nie. Nasik putih, sayur taugeh, telur masin, ayam masak merah ngan serbuk ayam goreng berempah. Amik serbuk dia jer sebab ayamnya sold out! Ayam goreng berempah tu memang specialty kat sini. Kalau lambat mendapatkannya, memang tinggal serbuklah. Serbuk dia pun orang dok berebut2 tau! Hebat tak penangan ayam goreng berempah tuh? ;P

~ Muka orang tengah kesodapan. Tak semenggah betul! Ha3...

Aku namakan gerai nie sebagai gerai tepi sungai sebab nama betul dia tak pulak aku check kan... Kira macam, asal nak makan kat situ jer, laju2 aku cakap kat my 'sayang'...

"B, jom lunch kat gerai tepi sungai."

Hah! Begitu... ;P

Kalau tak pun, nak kasik gempak sikit aku akan cakap...

"B, jom makan nasik tepi sungai."

Amekaw! Semua ada 'sungai2'. He3... Sebab memang lokasi gerai tu kat tepi sungai. Udang galah pun ada jual kat situ. Tapi, aku tak pernah beli. Harap maklum. ;P

Korang ada addicted nak makan kat mana2 tak? Cer share sikit, meh... ;)


:: Like3, ek! ::

2 comments:

fairus said...

MUKA HUSBAND AWAK TAK LEH BLAH.. MEMANG TERUJA KESEDAPAN TU.. :)

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

fairus,
itu la psl! let the picture explains.. he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google