SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, October 6, 2011

ALKESAHNYA DEMAM...

23 September 2011...

Aku, my 'sayang' & mak sepatutnya bertolak ke Kajang, ke rumah kakak aku. Plan asal, lepas balik kerja, mandi2, siap2, terus amik mak & berdesup ke Kajang. Tapi, kita hanya merancang kan... Tuhan yang mentukan segalanya...

~ My 'sayang' demam, derrr..! Sebelum tu pun memang dah demam. Tapi, biasa la my 'sayang' kan... seboleh mungkin takmo mengaku diri tu demam. Purak2 macam orang tak demam. Tetiba petang tu, demamnya makin kuat. Terus la terlepek kat sofa jer. Berkelubung.


Call mak, kata cancel pergi Kajang petang tuh. Postpone ke hari esoknya. Itu pun bergantung kepada kesihatan my 'sayang' jugak la...

Alhamdulillah... esoknya tu, demam my 'sayang' dah kebah sket. Makanya, dalam pukul 10 ++ a.m, bertolaklah kami ke Kajang. On the way tu, aku plak rasa weng2. Rasa tak sodap badan. My 'sayang' plak, suhu badannya on-off. Hadoiiyaiii..!

& akhirnya... sampai jer kat Kajang, my 'sayang' terus flat. Terlepek lagik kat sofa kat rumah kakak. Kasehan betul! 

Lepas kasik my 'sayang' makan ubat & tepekkan towel basah kat dahi my 'sayang', aku join kakak pergi open house. Open house anjuran kawasan perumahan Kajang Perdana tuh. Badan rasa tak sodap tapi, aku gigih jugak nak ke open house. Haish!

Selera pun tak macam selalu. Pahit2 jer tekak nih. Last2, aku plak yang terlepek. Hai la demam... Hu3...


:: Like3, ek! ::

2 comments:

fairus said...

MINUM KOPI O PANAS PASTU SELUBUNG...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

fairus,
oo.. petuakah itu?

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google