SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, June 9, 2011

ROZITA CHE WAN DIJANGKITI HEPATITIS

Kita mulakan pagi yang ceria nie dengan berita artis sakit... Aci tak? Kira aci jer lah..! ;P

Artis yang dimaksudkan adalah artis pompuan yang cun-melecun awek si Shahir tu, ha..! Sapa lagik kalau bukan tokey bulu mata palsu si Rozita Che Wan (RCW)!

RCW dimasukkan ke Pusat Perubatan Sime Darby, Subang Jaya kerana menghidap penyakit hepatitis. Bahaya jugak kan penyakit tuh?

~ Apa2 pun, semoga RCW cepat sembuh... Amin...

Sekian, berita terkini. ;P

*Sumber: beautifulnara

2 comments:

kaklong said...

hepatitis tu lebih kurang macam HIV gak kan?...


ehhh...pepandai jer kaklong ni kan?heheheh!!!

ArELeEz said...

kaklong,
err.. bkn ada kaitan ngan hati ke? jap2. nak google.

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google