SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Wednesday, June 15, 2011

TO JOHOR WITH LOVE...

Pagi Sabtu tu, pukul 6 a.m aku dah bangun. Nak mengcop bilik air gitu... Ye la kan... ramai yang lepaking kat rumah Awa. Kalau lambat kang, harus la berebutkan 2 buah bilik air tuh.

Sib baik baju aku & my 'sayang' aku dah siap2 iron belah malam lepas balik makan kat D'Lala Seafood. Takde la kelam-kabut sangat.

~ Hokay! Dah siap! Kiut tak? Ahaks3...

~ Pukul 8.30 p.m kitorang start gerak. Mendung2 jer masa tu. Masuk jer highway, dah start hujan renyai2. 

~ Mr. Driver yang super cool. Ececeh..! Hubby sendirik, harus puji lebih2, hokay..! He3...

Kitorang stop kat R&R Nilai untuk breakfast. Lapor, dowh..! Aku amik mee goreng yang nampak macam santek menarik tertarik komemangthebomb tapi, rasa dia hampeh! Indah khabar dari rupa. So, tak abis! My 'sayang' amik nasik goreng. Simple tapi, sodaplah. Rugi plak rasanya tak amik nasik goreng jugak. Hu3...

~ Sepanjang perjalanan aku adalah mentido. Jaga sekejap, lepas tu tido balik. Begitulah... Kat Pontian, A-im dah sediakan  rumah untuk kitorang rehat2. Di situ jugaklah kitorang especially Udda merepair hantaran2 yang tersenget-benget. 

Sib baik dari rumah tu ke rumah bakal tunang A-im tak jauh. Pukul 1 p.m, sampai sana. Dah berdangdut dah perut aku time tuh. Control2... sebab sesi peminangan baru nak bermula... Adeh3...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google