SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Sunday, June 19, 2011

MAGHI MENAGHI 2

Maghi Menaghi (Mari Menari) 2 dah start. Ooppss! Saje jer ikut pelat 'R' Lisa Surihani. He3...

Masa memula si Lisa tu berlakon, aku tak perasan lak dia tu pelat nak sebut huruf R. Even dalam Adamaya pun tak perasan langsung! Tetiba, bila dia jadik host Mari Menari, baru la perasan sangat kepelatannya. Dah jadik trade mark Mari Menari pun. Kalau nak sebut 'Mari Menari' musti nak pelat2kan huruf R tuh. He3...

Tak kesah la kan... Janji muka kiut, hati legend cam Jambu (Maharaja Lawak). Ahaks3...

~ Peserta Mari Menari 2. So far, banyak la yang terror menari untuk season 2 nih. Bagus2... Clap3 untuk diorang... ;P

Aku start layan dari malam pengenalan yang tema prom nite tuh. Pastu, semalam layan 1st group punya performance sekali ngan penyingkiran. Malam nie plak layan group 2 punya performance. 

Citer pasal penyingkiran kan, macam tak puas hati lak aku tau! Sebab aku rasa MM Bibi yang patut keluar. Bukan MM Ummi. & aku rasa macam nak salahkan judges lak sebab diorang sume kasik MM Bibi markah kesian except Joseph Gonzales yang memang bagi markah sejujur2nya. Takde nak kesian2 derrr... 

Kalau setakat kibar2kan kib (spelling tak sure tapi, merujuk kepada mende yang macam kepak dikibar2kan tuh) ngan goyang2 buluh, nenek aku pun terror..! Tetiba plak judges bagi markah mencanak2 (except Joseph Gonzales la kan...) 

Macam MM Ummi tu aku rasa lagik better. Huh! Emo ah kak tau! 


No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google