SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, June 2, 2011

APA LANGSI2, HA..???

Lu LANGSI..!

Lu .............................

Errrr... jap2...

LANGSI tu apa, ek? Kamus dewan ah kak tertinggal kat skool la... 

;P

~ Hah! Tetiba lak muka derrr dalam hati ada taman nie keluar! Apa kes..??! Holloh3... Ha3...
*Credit to: daiaziz

*Entry tangkap muat bersifat ntahhapekejadahlakonieweh..??! Ha3...


14 comments:

Lieyda said...

oke,saya pun nk g tgk jgk cte ni nanti.haha

ArELeEz said...

Lieyda,
owh.. silakan.. leez dah tgk kat astro 1st. xbest la citer dia. plot melompat2. sib baik ade shaheizy sam as penyelamat.

dwaty said...

saya pun nak tahu apa maksud langsi tu...

ArELeEz said...

dwaty,
hmm.. sama2lah kita m'google maksudnye, ek? he3..

wahida said...

ramai bloggers kata citer ni tak best langsung..betul ke? nasib aku tak gi tgk...

baik layan kungfu panda tu, lagi besh!!

:|: TinTa Kibod :|: said...

assalam
terjah sini hehe..

ye lah LANGSI tu ape ek?
hehe..

*entri baru Gambar Ekslusif : Buang Bayi macam Buang SAMPAH!...

LeeAneem said...

mende mu.....

Edy Zaidi said...

tak tau la langsi tu apa...kadang2 filem2 malaysia ni merosakkan bahasa gak...

anyway, cite ni xbest langsung

Redbloodsnow said...

ramai gak yg nk tahu sal ape tu langsi ek. zie pun tak terkecuali nk tahu ape itu langsi..hehe

ArELeEz said...

wahida,
plot citer dia yg xbest sbb melompat2 xde hala tuju. sib baik ade shaheizy sam jer.. klu x, mau ke laut gak citer nih.

ArELeEz said...

:|: TinTa Kibod :|:,
salam. ok. tq sbb singgah.

ntah la.. leez pun xtau langsi tu ape?!

ArELeEz said...

LeeAneem,
mende hape mu? ha3..

ArELeEz said...

Edy Zaidi,
hmm.. langsi nie maybe bahasa cina yg diplagiat ke bahasa melayu (pasar) kot..

ArELeEz said...

Redbloodsnow,
hmm.. sama la kita..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google