SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, June 28, 2011

MAKCIK ENTERFRAME...

Adalah tak sah & menjadik 1 kemustian untuk mengsnap gambar kat pintu gerbang sesuatu tempat yang diterjah kan... Kalau tak buat terasa seperti ada yang tak kena gitu..! ;P

~ So, we ols pun apa lagik... berposing2lah kat pintu gerbang merangkap entrance Melaka River Cruise tuh.

~ Tapi, gambar aku ngan my 'sayang' tak banyak kat situ. Paling banyak adalah gambar 'makcik' nih! Enterframe sesado..! ;P

~ Muka dia lagik! Ececeh..!

~ Amboi! Lawan tokey kedaung nampak..! Ha3...

~ Buat ke sekian kalinya, Udda berposing..! Isk3...

~ Hah! Baru la sampai turn tuan tanah kedaung... Peace, ya'll..! ;P


~ Lepas berposing2, kami meneruskan perjalanan balik ke KL... Muka memang penat tapi, syiok!

~ Terima kasih GPS sebab banyak membantu melancarkan perjalanan. Cuma kat Pontian jer GPS nie mengong sket. Ke aku yang tak reti nak mengadjust? Hmmm... ntah la...

Apa2 pun, jalan2 memang best! Sumpah, tak tipu! Sesiapa yang tak sker berjalan2 tu memang rugi sangat2 la aku rasa kan... Penat memang tak dapat dinafikan. Tapi, kepuasan mengatasi kepenatan tuh! 

& tetiba jer aku berkata kepada my 'sayang'...

Aku: B, kalau tak gi jalan2/vacation mana2 kan, rasa sakit2 jer badan nie tau! Tapi, kalau gi jalan2/vacation especially yang jauh2 tuh, lega plak otot2 badan nih! Apa maknanya tu, ek?

My 'sayang': Erkkk! 

& hati pun tersenyum riang... La3...

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google