SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Friday, June 10, 2011

DARI PERAK KE NEGERI JOHOR... EWAH..! ;P

Weekend nie, aku jadik orang Johor sekejap. Wah..! Tetiba kan... Hiks...

Actually, sok nak ke Johor, menyertai rombongan meminang. Nak menyunting dara pujaan A-im katanya kan... Ecewah..! ;P

Petang kang, nak berdesup ke KL. Stand by kat rumah Awa. Sok pagi2 senang, terus jer berdesup ke Johor.

~ Malam tadi, aku ngan mak bertungkus-lumus buat mende alah nih untuk dijoinkan sekali dengan hantaran A-im. Tema adalah silver + hitam + gold. Hah! Amik ko! 3 in 1 tuh! Ha3...

~ Yang tadi tu base. Tu, ha..! Nampak tak kat bawah kotak tuh base tadi? Nampak kan? ;P Base untuk kotak baulu ikan. Nie masih dalam keadaan cincai2 lagik. Baru siap 80 %. Plus, baulu ikan pun tak buh lagik kan... Mak kata nak modified2 sket. Nak add-on coklat2 sket. Tak kesah la kan... Asal mak aku puas hati, sudah..!

Pukul 1 a.m wooo... baru mentido malam tadi sebab nak membina sekotak hantaran. Mabuk laut aku bangun pagi tadi tau! Hadoi la...Tapi, tu sume hal kecik jer sebab bila tengok yang 80 % siap tuh, rasa puas hati lak! Ececeh..! ;P 

Kalau dah siap 100 % kang, aku jaja kat sini, ek? Jangan risau, you ols..! Lepas tu, korang wajib puji ia santek, hokay! ;P

Kalau ikut perancangan awal, hari Ahad baru balik. Sebab lepas merisik2 & meminang2, mungkin akan ada sesi jalan2 carik pasal! Owh..! Best, noks..! Ah kak like..! La3...

Doakan kami selamat pergi & kembali, ek?! ;)

2 comments:

alamanda said...

i luv purple too. yay.

ArELeEz said...

alamanda,
owh.. jom geng! he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google