SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, June 7, 2011

APAKAH SPESIS KO BILA BESOR NANTI?

Tengah khusyuk membuang kepala & ekor udang kertas yang nak dimasak masam manis tuh, mata aku terfocus kat 1 mende kecik yang comel jer..! Tapi, tuan blog nie lagik comel la kan... Ngeh3...

~ Ada ikan kecik, noks di sebalik udang2 tuh! Kecikkk... sangat! Comel!

Tapi, aku tak reti la nak detect tu ikan apa?! Sekali tengok, macam ikan bawal sebab shape dia macam lebar2 kan... 

Kalau korang terror, cer teka, kalau ikan tu membesar, spesis apakah ikan tu nanti? ;P

2 comments:

Lieyda said...

ikan peacock!

ArELeEz said...

hah..?? ikan peacock? xpenah dengor pun. spesis ikan ke burung tuh?

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google