SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, June 2, 2011

GADIS SUNTI 14 TAHUN MENGAKU TAKDE DARA!!!

Aku singgah blog  adna^madhiha^. Terkejut baca 1 entry yang sememangnya panas lagik berapi2!!!

Cer baca kat bawah nie...

~ Adinda Evans nie baru 14 tahun. Seorang blogger yang mengaku dah takde dara kat blog beliau sendirik. Isk3...

~ Siap ada fanpage lagik ko..!

Apa masalah si Adinda Evans nie pun aku tak tau?! Kot ye pun dah tak virgin, yang ko pegi canang 1 donia tu kenapa? Tak pasal2 kang jadik 1 kebanggaan plak. & tak pasal2 kang ada ramai lagik yang mencotohi ko! Isk3...

Dia bercakap pasal harga diri. Tapi, mana peginya maruah & harga diri dia sendirik? Apa perlu ke aku sedekahkan kamus dewan kat dia supaya dia buleh kaji makna 'maruah' & 'harga diri' tuh? Huh! Emo ah kak tau!

Parah dah gejala sosial kat Malaysia nih! 

& what say you, peeps?

4 comments:

FieZa9 said...

You know what.. Semalam Fza baru je masuk blog dia. Tetiba hari ni kecoh pasal dia mengaku takde dara dah. Wadde? Ohmai.

ArELeEz said...

FieZa9,
oic.. hmm.. xtau la ape niat dia kan..

Redbloodsnow said...

Isshhh..memalukan je dia ni ah. tu la...kot iyer pun dh takde virgin lg...simpan utk diri sendiri la.

ni tak..pi canang satu dunia...alahaiii.

ArELeEz said...

Redbloodsnow,
tu la psl! xtau la ape intention dia sampai sanggup wat pengakuan berani mati camnie?! klu confession tu b'unsur keinsafan, xpe la gak sbb buleh jadik teladan pd yg m'bacanya. tp, nie macam b'unsur provokasi jerk. haish!

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google