SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, July 29, 2010

SEKSANYE PROCEDURE ITU..! TSK3...

Pukul 2 p.m, aku dah bersiap2. Walaupun rase dag dig dug, aku kuatkan gak la semangat. Hu3... Tepat pukul 2.30 p.m, we ols dah sampai kat Klinik 6, Hospital Teluk Intan. Takde patient lain, owhhh... petang tuh! Muka we ols la yang ade kat situ. Maybe, patient lain tak sampai lagik kot. Tak pun, waktu appointment diorang lewat sket dari aku. Ntah la... Kose aku nak pikir lebih2!

Tak lame pastu, ade 1 nurse guide kitorang ke bilik x-ray. Lagik la gua suspen, hokay..! Uwaawaaa...


~ Tengah tunggu name dipanggil. Purak2 relax jer tuh! Dlam hati, hanya Tuhan yang tau...


~ Cubaan untuk flirting... Owhhh... tidak! Bukan3! Saje jer kenyit2 mata, konon2 buleh kurengkan nervous la tuh! ;P

& finally, name aku dipanggil... Jantung macam dah nak tercabut dah time nih! Hadoiiyaiii..!!! Dah la diorang tak kasik my 'sayang' masuk, teman sekali sebab ade radiasi katanye... Isk3... Dah tu, sape nak bagi moral support kat aku nih? Seramnyeeeeeeeee.............. Ngeeeee...

Tik... tok... Tik... tok... 5 minit berlalu... 10 minit... & berminit2 berlalu... Akhirnye, aku berjaya mengharungi procedure itu. Procedure yang menyeksakan! Giler kentang punye sakit! Sampai aku rase sesak napas! Rase nak menjerit2 panggil my 'sayang'! Sadis, owhhh... Sakit tahap gabanz! Silap2 haribulan, kalau tak sabar, mau kene penyepak si 'tukang inject' tuh!

Ramai, hokay yang ade kat dalam bilik x-ray tuh! Sume pompuan la... Aku pun tak sure either diorang tu doctor/juru x-ray/juru scan ke hape kan... But, yang pasti, most of them adalah bebudak praktikal/baru. Ade sorang jer nurse. Diorang sume ok jer... Tapi, diorang sker berciter pasal job diorang kat sebelah aku. Means, aku dengor la diorang cakap pasal procedure2 lain & noisy gak la... which I thought will make the patient more nervous. That's not good aku rase... All & all, thanks gak la to diorang sebab bersikap lembut jer dengan aku.

Thank God coz procedure tu dah berakhir... Lepas hazab aku...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

6 comments:

Elyn Sani said...

procedur apa ni??

azzey said...

Areleez: injection ke? utk apa tuh?

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

Elyn,
ermm.. biar la rasia.. he3.. buleh, gitu..?! ;P

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
ade la.. xmo citer skang. later2 kang, if dah tau result sume, then i'll story lorr..

azzey said...

Areleez: up yo u....

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

azzey,
'up YO u...'??? up TO u lah! hiks..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google