SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Saturday, July 3, 2010

TERPENGARUH...

Aku rase cam mengidam nak makan nugget la plak. Isk3... tak sudah2 ngan mengidam aku nih! Ngalahkan orang preggie! Ha3...

Mase gi Giant tu, memang ade beli nugget pun. Bukak fridge, panaskan kuali, main campak2 jer nugget tu dalam kuali. Sap2 soi jer goreng nugget nih... Aci pejam mata pun buleh... Wah! Berlagak la pulak! Ha3...


~ Tarat tat taraaa... Dah siap dah. Tinggal nak ngap jer. Tak goreng banyak sebab yang nak makannye aku sorang jer pun. My 'sayang' kureng minat. Plus, my 'sayang' tu confirm carik nasik punye..!

Actually, nie gara2 terpengaruh ngan entry kakak aku la nie... Nampak cam best jer gambar nugget yang dia tepek kat blog dia tuh. Terus membuak2 rase aku nak makan nugget! Heh3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

1 comment:

azzey said...

Areleez; Ha3....dh jangka dh...tq for the promo....blh bukak kdi promo nugget pas ni.....ha3.....

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google