SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 31, 2009

MeMuJuK oRaNg SeNTaP

Aku telah ditugaskan oleh kakak aku untuk bawak A_bern ke klinik sebab badan dia naik gatal2 + merah2. Kakak aku tak sempat nak bawak sebab kene rush balik ke Kajang.

Doktor suh A_bern berpantang makan. Not because of the gatal2 but aku mentioned sekali kat doktor yang dia ade gastrik. So, doktor pon suh la berpantang. Tak buleh makan yang pedas2 & masam2. Even jus epal & susu pon dia tak buleh minum. Susu tu ok la kan... kalo nak berpantang sebab dia tak sker susu. Tapi, jus epal adalah minuman fav beliau. Pastu, kalo mak aku wat lauk ikan goreng, dan2 jer dia wat cicah kicap tapi limau adalah extra, ok! Siap perah limah tu, gaul kat nasik. & then, selalu suh mak aku masakkan ikan masak pedas. Sungguh tak bagus cara pemakanan beliau kan? Kitorang dah tegur tapi, bese la kan... D.E.G.I.L! Bile doktor sendirik yang mention, baru la nak insap. Tu pon insap secara pakse. Siap monyok2 wat muncung ikan todak bile aku berkeras suh berpantang. Ye la kan... nanti yang susah + yang sakit bukan kitorang but, dia gak kan... Pastu, terus sentap! Siap nangis2 sedih2 lagik, ko! Isk3...


~ Pas ke klinik, we ols singgah makan kat City Mewah. Aku suh my 'sayang' order sate. Rase teringin lak kan... Aku usik2 la A_bern kata tak buleh makan sate coz nanti sakit perut. Hape lagik..??!!! Makin sentaplah! Ha3...


~ Mata bengkak wooo... baru pas sob3... ;P


~ A_bern kata nak makan chicken chop tapi, aku tak kasik sebab sos dia kan ke black pepper... Terus takmo kawan ngan aku dah! Cakap pon tak nak! Makan hape2 pon takmo! Ha3... Ye la... ye la... aku pujuk balik la... Amik la chicken chop nie... Buleh jer la kalo nak...


~ Aku tak tau nak makan hape dah. Dah separa kenyang, actually sebab dah makan sate. Tapi, untuk tidak menghampakan sesape, aku order la fish & chips nih. Ermmm... btw, akan adekah orang yang 'hampa' kalo aku tak makan? Huuu...

Skang nie, dah kureng dah A_bern sakit perut. Makan pon dah buleh berpantang sket2. Tapi, makin sker lak beli yogurt drink. Isk3... Pantang wooo... Tak buleh..! Tak buleh blah! ;P


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

2 comments:

lily lotus said...

cian orang majuk tu..hehe

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y said...

lily lotus,
syiok nyakat org sentap nih! he3..

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google