SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 17, 2009

GeRbAnG mALaM...

Kat sini dah ade Gerbang Malam tau! Alaaa... yang cam Uptown tu la... Ade banyak2 booth yang jual macam2 barang. Kain ela ade... jubah ade... barang2 antik ade... shawl ade... macam2 adelah kiranye kan!

Baru sekali aku berkesempatan gi Gerbang Malam nih. Tu pon co-incidently. Plan asal nak gi bank jer pon. Last2, terus melencong ke sini. Sambil menyelam, minum air gitu kan... Ahaks3...


~ Aku gediks2 suh my 'sayang' belikan shawl sebab shawl yang bro nie jual memang cun2lah! Yunalis Zarai abislah! Sungguh tergoda aku melihatnye! Harus beli! Sebab kalo tak beli nanti tido malamku takkan lena! Ewah2 haii!!! ;P


~ Bro nie adalah member sekampong ngan my 'sayang'. So, jom kite ketuk harga dia kaw2 punye..! Ha3... *Gelak resakse.*

Pas tawaf 1 Gerbang Malam tuh, we ols ke Old Town... sebab aku lapor. Owhhh... aku nie semedang jer lapor kan? Uhuks3...

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

3 comments:

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

kau mmg keturunan org lapar kah??

alvin takda rumah harga 8juta story.... said...

aku pun nak niaga nasi lemak kat situ nanti..sila datang tau...

ArELeEz said...

alvin takda rumah harga 8juta story....,
mungkin kot.. ;P

bile2? & bile lagik???

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google