SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Thursday, December 10, 2009

NaSiK gOrEnG iKaN mAsiN aDaLaH mEnU LuNcH sEmALaM

Kalo hari sebelomnye aku kenyang xhengat tapi, semalam aku adalah lapor xhengat. Kul 12 p.m aku dah gigil2 kelaporan. Owhhh... pecayelah..! ;P

W/pon semalam aku drift tapi, aku tetap request kat my 'sayang' untuk tapaukan lunch aku sebab aku tersangat malas nak kuar drift time lunch dewasa ini. Dunno y? Symptom2 mummy to be barangkali... Ahaks3... Mudah2-an masinlah mulut aku nih! Fuh3! *Jampi serapah. Ha3...* Doa2kanlah, ye... ;)


~ Tepat jer kul 1 p.m, secara rakusnye aku makan nasik goreng ikan masin yang my 'sayang' tapaukan tuh. Tak toleh kiri kanan wooo... Dongak ke atas & tunduk ke bawah hapetah lagik kan... Khusyuk jer... Kalo ade perampok bersenjatakan senapang gajah masuk opis pon, confirm aku bo layanz! Wat dek jer... sebab tengah menikmati menu yang terbaik dari ladang tersebut... He3...

& akhirnyeeeeeeeeee............................

bbrrrrrrppppppppppp........!!!!!!!!!!

Sound effect sendawa aku tuh! Buruk perangai! Muahaha... Kalo ade orang nak meminang, confirm reject bile dengor aku sendawa sebegitu rupe! Btw, adekah lagik orang nak masuk meminang??? Muahaha... Larikkkkkkkssssssss.........!!! Sebelom kene dush3 dengan my 'sayang'. Aiyakkk! ;P

::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google