SiNgGaH Lg, Ek! ;)

Tuesday, December 1, 2009

MeRaJuK aHHH...

My ‘sayang’ saje jer tau! Sker wat aku merajuk, muncung cam ikan todak. Cian aku tau! Aku kan insan yg lemah lagik tulus suci... Xbaik wooo... wat insan yg lemah lagik tulus suci nih merajuk... Pecayelah! Huuu...

Time2 merajuk tu la perut aku b’dondang sayang... laporrr... Tp, control2... Kite kene maintain jual mahal dolu seblom kasik discount. Cool2... Tunggu my ‘sayang’ pujuk dolu. Tabahkan hatimu... Owhhh...

Ujung2, sib baik la my ‘sayang’ offer diri nak tapaukan s/thin’ utk aku. Cobaan utk memujuk hati org yg sdg rajuk la konon..! Chaittt! Relax2... jgn cepat cair wahai Areleez. Hengat! Jual mahal t’lebih dolu seblom kasik discount! Sabor2... Huh! *W/pon dlm hati kata, ‘Alaalaaa... syioknye kene pujuk! Muahaha...*

5 minit b’lalu... pujukan still xjln.

10 minit b’lalu... pon xjln...

15 minit b’lalu... xjln gaklah!

20 minit b’lalu... Ye! Aku tewas! Tewas sbb aku cair + cian kat my ‘sayang’ yg wat muka 16 sen! Lapor pon ye gak la... Ha3...

& akhirnye... kueteow hong kong utk aku makan mlm tu... He3...


*Moral of da story: Kalo merajuk hari2 pon besh gak nih! Dpt makan free! Ahaks3...


::. TrULy, MaDLy, DeEpLy .::

No comments:

i SeRvE nUfFnAnG aDs

GO SEARCH BY GOOGLE SEARCH ENGINE

Google